maanantai 11. tammikuuta 2021

Tervetuloa, 2021!

Vihdoin! 2020 on ohi. Ollut jo melkein kaksi viikkoa, mutta tämä on tämän vuoden eka postaukseni.

Hassua kyllä, 2021 alkoi aika surkeasti. Tai niin luulin. Pieni alamäki saikin minut voimaan paremmin ja esimerkiksi parisuhde voi paremmin kuin koskaan! Minun ja poikaystäväni yhteinen matka on ollut töyssyinen, mutta vihdoin kaikki tuntuu olevan kunnossa. Olen niin onnellinen.

Vaihteeksi mitään muuta ei ole tapahtunut. Eilen vietin kaverini syntymäpäivää. Annoin lahjaksi itse virkattuja kestovanulappuja, tilaustyönä tehdyn Piplup-avaimenperän, Star Wars-sarjakuvan jonka joskus bongasin kirppikseltä ja se lojui hyllyllä odottamassa parempaa omistajaa sekä kynttilän. Ei sen kummempaa. Pieni söpö lahja hyvälle ystävälle. Häneltä taas sain joululahjan vihdoin: kristalleja, laventelisuklaata ja... Pi.. Pipsa... Pipsa Possu-palapeli. Siis vihaan Pipsa Possua. En siedä. Mutta vaikka palapeli olikin söpö, alkoi huolestuttaa kun minulla meni sen tekemiseen aivan liian kauan aikaa. Ehkä aivot on jossain joulun jälkeisessä koomassa ja olen nyt vauvan tasolla. Siis siinä on joku 15 palaa ja mulla meni ikuisuus. Huoh. Pointti kuitenkin tässä Pipsa Possussa on se, että kun saan lapsia joskus, kaikkien on paras pitää näpit erossa lahjoista joihin liittyy Pipsa. Sitähän ei minun taloon tuoda. 😂

Nyt odotellaan vähän jotain sisältöä elämään. Pudotan painoa, liikun enemmän ja herkkulakkoilen. Ei mitään muuta.

Toivottavasti sun vuosi on alkanut hyvin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka, mitä, missä, täh?

Moikka! Löysit siis tiesi tänne? Hienoa. Tervetuloa! Täällä kirjoittaa Paula. 21- vuotias entinen Jyväskyläläinen, sittemmin Turkuun muuttan...