maanantai 29. maaliskuuta 2021

Hyvää pääsiäistä!

Pitkästä aikaa!

Hyvää maaliskuun loppua. Mulla on ollut aika vauhdikkaat pari viikkoa ja toivon että muillakin on ollut menoa ja meininkiä (turvallisesti) korona-aikana.

Kirjoitettiin vähän aikaa sitten vuokrasopimus yhteiseen asuntoon poikaystävän kanssa! Kokoajan perhosia vatsassa ja nytkin kun hän kuorsaa vierrssä, katson vaan ja ajattelen sitä miten onnellinen olen. On tuo vaan mulle oikea ihminen ja yhteenmuutto on ehdottomasti oikea valinta.

Ilmoitin yläkerran mummolle jonka kanssa laitellaan postikortteja tulevasta muutosta. Ollaan siis tehty tätä ainakin yli vuosi. Itsenäisyyspäivänä sain tuoreita sämpylöitä ja hän vaivalla tehdyn kortin. Viime pääsiäisenä sain keltaiset villasukat. Tänään hän toi pääsiäiskortin, onnitteli yhteenmuutosta ja pyysi yhteystiedot että voidaan lähetellä kortteja jatkossakin. Tarkisti myös että löytyykö jo kihlasormus (ei löydy) ja naureskeli siinä että arvasi että tästä syystä muutan muualle. Harmittaa muutto ihan vaan hänen takia. Paras naapuri ikinä! 

Muita uutisia on se, että olin työhaastattelussa. Tein sunnuntaina yhden parin tunnin kokeiluvuoron eräässä ravintolassa ja illalla tuli tänään viestiä että paikka on mun. Ensiviikolla siis kirjoittamaan soppari kesätyötä varten! Homma oli aika stressaavaa joten saa nähdä miten pääkoppa kestää. Toivottavasti kestää hyvin. Jos ei, niin taistelen kesän läpi, hoidan itseni syksyllä kuntoon ja nautin työkokemuksesta CV:ssä.

Keskiviikkona on lähtö Jyväskylään käymään vanhemmilla poikaystävän kanssa. Viedään lahja isälle jonka syntymäpäivä oli juuri ja syödään kuulemma kinkkua. Eli hyvä loppuviikko tulossa!

Toivottavasti teillä menee hyvin. Mulla on tosi positiivinen olo tulevaisuudesta!

Kuulemisiin. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka, mitä, missä, täh?

Moikka! Löysit siis tiesi tänne? Hienoa. Tervetuloa! Täällä kirjoittaa Paula. 21- vuotias entinen Jyväskyläläinen, sittemmin Turkuun muuttan...