torstai 17. joulukuuta 2020

Menkkaitkuja ja Marimekkoa

Heippa taas!

Tänään teki mieli päivitellä kuulumisia ton edellisen epävakaan flippauksen jäljiltä. Voin hyvin, en muista koko hetkestä tai tekstistä mitään ja oon ihan joulufiiliksissä. Lunta ei täällä Turussa ole, joten se vähän syö sitä fiilistä pois. Mutta hätä ei ole tämän näköinen! Jos ei kipeäksi tulla poikaystävän kanssa, on meillä maanantaina nokka kohti Jyväskylää. Siellä sitten mun vanhemmille joulun viettoon!

Tässä nyt pari päivää oon maannut kivuissa ja epäonnistunut päivä päivän jälkeen herkkulakossa. Se ehkä on turhaa näin joulun alla, mutta kiloja on tullut niin huomattavasti että alkaa jo ahdistaa. Ostin tänään vaikka kuinka paljon vihanneksia ja marjoja naposteltavaksi, mut silti päädyin kotiin keksipaketin kanssa. Helvetin Filipinos.

Kipujen lisäksi tyypillinen itkupotkuraivari sen takia että söin keksejä, on varmasti luvassa. Ja sitten varmaan syön keksejä kun se on ohi. Kuukautiset <3


Joku Marimekko-vaihe iski kun katteli sitä katukuvassa niin kauan. Mulla ei tosin taida olla yhtäkään Marimekon tuotetta uutena! Kaikki on ostettu käytettynä.
Löytyy tasaraitaa ja unikko-kuosin kassia, enkä oo käyttänyt näihin mun Marimekon tuotteisiin kuin maksimissaan joku 80€ yhteensä! Se on mun mielestä aika hyvin, kun yks paita normaalisti maksaa vähintään tuon verran. 




Tää mekko on myös ostettu käytettynä! Zadaa-sovelluksen kautta löysin ja ei maksanut enempää tai vähempää kuin 20€ + postit. Just mun tyyliin sopiva!


Pieni hinku myös myydä mun muumimukit ja ostaa tilalle Marimekkoa. Mut ehkä katon meneekö tää hulluttelu ohitse, koska mun rahoilla ei pahemmin ole varaa. Ehkäpä kuusen alta löytyy jotain Marimekkoa. Sormet ristiin!

Joko oot itse Marimekkoon hurahtanut? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka, mitä, missä, täh?

Moikka! Löysit siis tiesi tänne? Hienoa. Tervetuloa! Täällä kirjoittaa Paula. 21- vuotias entinen Jyväskyläläinen, sittemmin Turkuun muuttan...